torstai 18. joulukuuta 2014

Kolmannen adventtiarvonnan voittaja on...

Tällä kertaa annoin emännälle luvan toimia onnettarena, mutta sepäs huijasi ja käytti jotain netistä löytyvää arvontakonetta. Herkkupaketti muotin kera lähtee Marraskuun Murusille! Oikein paljon onnea!

Alkaa selvästi olla joulu lähellä, kun emäntä valvoo aina niin myöhään ja puuhailee kaikkea. Joskus se on kirjoitellut postijuttuja, ja tänään se keitti jotain tosi väkevää, mitä laitetaan kinkun päälle. Ei tarvi kyllä laittaa minun kinkun päälle sitä!


4 kommenttia:

  1. No nyt ei voida Marraskuun Murusissa sanoa, ettette koskaan voita mitään :-D Onnea!

    VastaaPoista
  2. Hei voitettiinko me!! Vähän kivaa jee!! Kiitos ♥ Mä en oo saanut mitään sähköpostia että ootko laittanut mulle? Vai mitenkä :---) se olisiis marraskuunmuruset@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, emäntä ei oikein tunnu osaavan tuota sähköpostin lähettämistä. Minun piti tänään muistuttaa sitä, että täytyy painaa lähetä, eikä pelkästään kirjoittaa viestiä. Minun avustuksellani se kuitenkin löysi viestin luonnoksista, joten oli nopea lähettää. Toivottavasti tuli perille! t. Leijona

      Poista