tiistai 9. syyskuuta 2014

Pepsi-Kolan päivä kirja


Täs onki ollu vähä aikaa hiljais eloo mut nyt mä sain taas kirjottaa tai siis emäntä sai kirjottaa mut mä sanon sille mitä. Tää vois olla vaikka mun päivä kirja sillon ku mä saan kirjottaa.

Jos mä vaik alottasin nii että 

Raks päivä kirja

Mä oon huomannu et mäntä on vähä kuu hullu tai siis et se ei oikee kestä sitä et Leiona on vähä levoton ku on kuu. Siis se iso möllykkä taivaal. Et se ravailee öisin ja kaipaa rapsutuksii ihan paljo. Lejona siis. Tai ehkä mäntä itekki, en oo vaa huomannu.

Mut mä oon makoillu noja tuolilla ja sit sen alla ja pikku männän sängynalla. Ja sit kerran päivässä mä oon käyny lenkil nii et oon käyny iha sohvantakanaki. Ja joskus oon oksentanu ku karvoja on menny mahaa ku oon pessy itteeni. Ja sit mä oon viel leikkiny vähä pikku männän kaa mut jos noi pikku ihmiset huutaa mä meen äkkii pois koska mul on viel hyvä kuulo.

2 kommenttia:

  1. Pepsi: Oo, olet käynyt sohvan takanakin! :-D Munkaan kuulo ei kestä pikku ihmisten huutoa ei. Menee korvat ihan lukkoon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jou mau, Pepsi-kaima! Korvat paukkuu lukkoon ja avain lähtee karkuun mut osaa ne rapsuttaakki joskus. t. Pepsi-kola

      Poista