perjantai 26. syyskuuta 2014

Melkein solmussa

Emäntä on huonosti ehtinyt taas toimimaan sihteerinäni. Vielä huonommin se on ehtinyt rapsuttelemaan minua. Sen vuoksi olenkin piiloutunut usein isännän vaatekaappiin, salaiseen paikkaani, jonka nyt teille paljastin.

No, täytyy tunnustaa, olen minä käynyt usein pikkusiskon sängyssä sekä juossut kämppikseni kanssa. Tässä yhtenä päivänä pikkuemäntä jäi jalkoihin ja kaatui, kun me ei ehditty väistää. Olen myös seuraillut monenlaisia kissajuttuja netistä, mutta nyt emäntä ei ehdi kuunnella minun ajatuksiani niistä.

Blogeja olen lukenut myös, ja olen kyllä kateellinen monille blogiystävilleni, koska monellakaan ei ole tämmöisiä pikkuihmisiä viemässä emännän kaikkea aikaa, vaan heidän emäntänsä ehtivät ottaa hienoja kuvia, rapsutella, hemmotella ja kirjoittaa blogia.

Mutta tykkään kyllä kovasti siitä itkuohjelmasta, joka näkyy perjantai-iltaisin, sillä emäntä katsoo sitä (tosin yleensä koneelta vähän myöhemmin, kun pikkuihmiset ovat nukahtaneet) ja ottaa minut syliinsä ja rapsuttelee minua. Enkä ole vielä ainakaan kastunut pahasti.

6 kommenttia:

  1. Pepsi: Meillä ei ole kokemusta pikkuihmisistä asukkaina, ainoastaan vierailijoina. On varmaan tosi raskasta.. Minäkin olen katsonut sitä ohjelmaa telkkarista emännän sylissä. Me ei olla kyllä itketty.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On niistä pikkuihmisistä joskus iloakin, mutta ihan liikaa ne vie emännän aikaa, jos minulta kysytään! Eikös olekin sellaiset ohjelmat hyviä, joita voi katsoa emännän sylistä. t. Leijona

      Poista
  2. Jaa-a, mikähän itkuohjelma perjantaisin? Mekin haluttaisi katsoa! Ja tirauttaa kyynel tai pari.
    -Hellu ja Blackie Kahden Naisen Loukussa-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulin, että sitä voi katsoa ilman kyyneliäkin, ehkä. t. Leijona

      Poista
  3. Mutta oot kyllä tosi söpösti tossakin kuvassa, kyllä me käydään sua uskollisesti lukemassa ja katsomassa <3

    VastaaPoista