tiistai 6. toukokuuta 2014

Ajankohtainen pusu

Minä ihan pikkuisen maistan, jäikö siihen vähän kakkua.*
Tällä viikolla on taas viisujuttuja, mutta niistä en vielä kirjoita sen enempää. Viime vuoden analyysiani on moni kehunut, joten ajattelin yrittää tänä vuonna kirjoittaa finalisteista vastaavan.

Tällä viikolla alkaa jälleen myös lajitovereitteni jokakeväinen taistelu mustan kiekon herruudesta. Tosin en todennäköisesti ehdi tai pysty niitä juurikaan seuraamaan, koska meillä ei ole tarpeeksi kanavia. Minulla, kuten kuvasta näette, on myös paljon muuta tekemistä. Ainakin joudun pakoilemaan äänekkäitä pikkuihmisiä useita kertoja päivässä tai sitten hoitamaan niitä.

Minulla ja kämppikselläni on kevättä käpälissä tänä vuonna hyvin vahvasti. Pikkuemäntä nauraa, kun me juostaan ja kisataan kämppikseni kanssa. Emäntä ei ole siitä järin innostunut, että minä olen niin virkeä yöllä ja haluaisin aina tulla viereen ja rapsutettavaksi, kun pikkusiskolla on tankkaushetki. Eikö se emäntä ymmärrä, että minullakin voisi olla tankkaushetki siinä samalla: läheisyyttä, rapsutuksia ja jälkkäriksi vähän kinkkua.

* emäntä: Leijona pohti kakkujen ja vauvan nimen saamisen yhteyttä muutama päivä aiemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti