perjantai 25. huhtikuuta 2014

Rennosti vaan

Aika on juosta ja aika ottaa iisisti. Nyt juuri on jälkimmäisen hetki. Mutta olen minä juossutkin, leikkinyt ja vaatinut parvekkeelle pääsyä. Kevätaurinko saa sen aikaan, minusta tulee energinen ja entistä valovoimaisempi kissa.

Emäntä otti tuon kuvan, kun olin päiväunillani, tai no ainakin joillain niistä monista. Pikkuihmiset nukkuvat myös päiväunia, isäntä samoin. Emäntä hirmuisen harvoin. Silloin, kun nuo muut nukkuvat, emännällä onkin oikein hyvin aikaa rapsuttaa minua ja yrittää juoda samalla kahvia. Se on sen rentoutumista. Minä en tykkää kahvista, mutta jos emäntä sattuu syömään samalla esimerkiksi porkkanakakkua, mielelläni nuolaisen hieman kuorrutetta. Tosin emäntä piilottelee yleensä liiankin tehokkaasti kakkupalaansa.

Olen kuullut, että joidenkin on vaikea ottaa rennosti. Ja että moni etsii elämäänsä elämäntapavalmentajan avulla kiireettömyyttä ja kohtuullisuutta. Näen sillä alalla ilmiselvästi kissanmentävän aukon. Minusta tulisi loistava elämäntapavalmentaja! Kiireettömyys ja hyvä elämä ovat erikoisalaani. Myös rentoutumisharjoituksia osaan pitää.

Tämän päivän kissamainen ajatus olkoon:
Kissa on aina oikeassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti