sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Kissa sulle, palkka mulle

Tänää meil kävi sellasii pienii pääsiäis noitii jotka toi tommosii oksii.
Mä olin tietty heti vastassa niitä ovella ku ovi kello soi.
Sit mä vähä maistelin noita oksii ku ne oli pikku männän käressä ja sit viel maljakossaki.
Niitä noitii kävi monta ja sit yhrellä kertaa mä lährinki rappuun ja sit yhe noita isän piti ottaa mut kii ku emännällä oli se vauva sylissä.


Mä oisin kans halunnu virpomaan. Mut sain katkiksii ku suostuin näihi kuviin.

2 kommenttia:

  1. Hyvä kun suostuit kuviin niin ei sun tarvinu oottaa kesään asti niitä katkiksii.
    Ihania kuvia.

    VastaaPoista
  2. Voisithan syntyperältäs pohjanmaalaisena jakaa pohjalaista trullimisperinnettä sinne isoonkissalaankin jolloin virpomispäivä on ensi lauantaina "Kur-lur,kur-lur, kehräys sulle, katkaravut voit antaa mulle..."
    t.maalais"serkkut"

    VastaaPoista