perjantai 11. huhtikuuta 2014

Kisaillaan

Hehee mä saan kirjottaa taas ku suostuin yhteis kuvaan Leionan kans. Ja mä keksin melkee iha ite ton otsikon tähä kirjotukseen. Se on kyl melkee sama kuin tää blokinnimi muttei iha.

Mä aijon kertoo ny mitä mä oon tehny paitsi etten oo tehny ihmeempii. Oikeesti me ei kovi usein olla Leijonan kaa tos paikalla kahrestaa vaa se on ja mä tuun sit ja se lähtee. Ainaki melkee ilman pyytämistä.

Mä en oo vieläkää räppi vireessä ku emäntä on nii kiireinen ettei se ehri oikee kirjottaa jos mä oisin. Ja meil on käyny josku ihmisii jotka rapsuttaa mua onneks. Pikku mäntä kurkkaa aina posti luukust ku se tulee sisälle ja mä aika usein katon takas mutten aina jaksa.

Pikku siskolla on kova ääni ja mä lähren usein pois jos se huutaa. Yks yö mä kuitenki nukuin emännän jaloissa niinku josku ennenki paitsi en viimeaikoina usein. Mun mielestä partsilla on kivaa ku aurinko paistaa. Mut katkiksii en oo saanu. Höh.

2 kommenttia:

  1. Pipsun ja Miirun Pirjo12. huhtikuuta 2014 klo 8.38

    Mutta onpas sulla komee turkki. Tostahan vois peilata ittensä <3!

    VastaaPoista
  2. Onko noin huonosti asiat.
    Kuule,kun me päästään sinua ja Leijonaa hoitamaan kesällä niin katkiksia riittää.Muistat varmaan aikaisemmilta hoitokerroilta.
    Koita kestää,kesä tulee pian kun västäräkki jo keikutteli pyrstöään tänään täällä jossa oli lämpimin päivä Suomessa!

    VastaaPoista