tiistai 21. tammikuuta 2014

Kynnellä kiinni

On taas sellainen aika, että emäntä on päivät töissä. Silti minusta tuntuu ihan mukavalta, enkä ole juurikaan reklamoinut asiasta, koska minulla on sellainen kutina, ettei se enää kauaa ole. Ja jos meinaa olla, niin minä kyllä tiedän, mihin kynteni iskeä, jotta se pysyisi kotona. Nappaan kiinni paidasta!

Kämppikseni ei selvästikään näe yhtä pitkälle kuin minä, sillä koska pikkuemäntä ja isäntä on meidän varahoitajien luona käymässä, on kämppikseni emännän kotiin tultua ollut hyvinkin vihainen siitä, että emäntä on ollut töissä. Mutta eihän kämppikseni täällä yksin ole, jos se ei ole vielä huomannut, vaikkei ihmisiä päivällä ole ollutkaan kotona, koska minä olen kyllä täällä!

Emäntä on varsin mukavasti huomioinut illalla meidät, minut ainakin, rapsutellut ja ottanut viereen nukkumaan. Ja on kämppiksenikin jaksanut iltaisin hetken minun kanssani juosta ja kisata. Tosin minun mielestä se on ihan liian laiska, paitsi syömisessä ja hiekalla käymisessä. Siitä minä kyllä reklamoin, välillä äänekkäästikin. Onneksi emäntä ymmärtää minua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti