maanantai 28. lokakuuta 2013

Fanilahja!

 
Minä sain tänään elämäni ensimmäisen fanilahjan! Tai siis olen minä lahjoja saanut kyllä, mutta ne on olleet lähinnä pikkuemännän isovanhemmilta. Mutta tänään emäntä toi minulle tämmöisen hieno magneetin, jonka yksi blogini lukija oli minulle lähettänyt. Suurkiitokset tuolle hienolle ihmiselle! Pidän tuota lahjaa kuin kallista aarretta. Pikkuemäntä ei saa koskea siihen!
Pikkuemännästä puheenollen...se tuli takaisin. Mutta sain minä yhden yön nauttia vauvana olosta. Ja kuten voitte arvata, otin siitä kaiken ilon irti. Menin illalla nukkumaan emännän ja isännän väliin, kehräsin niin kovaa, että ne nukahti molemmat. Ja aamulla menin antamaan emännälle suukon suoraan nenänpäähän.

Televisiossa sanottiin muuten, että olisi tulossa syysmyrsky. En ole varma, miten kova puhuri on tulossa, mutta sen tiedän, että emäntä on ainakin turvassa. Minä pidän siitä huolen makoilemalla sen sylissä. Jos sähköt menee poikki, ei tule kylmä, kun minä lämmitän.

2 kommenttia:

  1. En kestä, tää on niin ihana blogi, tästä tulee aina hyvälle tuulelle... Pitäis varmaan ehdottaa omallekin kissalle blogin pitämistä, onhan hänkin sentään aikamoinen persoona. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anonyymi! Kyllä kissa tulee hyvälle tuulelle blogin pitämisestä, joten siitä vaan! t. Leijona

      Poista