torstai 5. syyskuuta 2013

Pitkäst aikaa

Leiona on vähä ominu tän blokin eikä oo antanu mun kirjottaa. Mut ei mul kauheesti oo ollu asiaakaa paitsi et ei oo saatu katkiksii ja siitä voisin kyl vähä valittaaa et ei oo. Ja nii mä tos vireol teenki.

Pikku mäntä ja isäntä on vissii siel mistä mä oon tullu eli Halsualla. Sinne on vähä matkaa. Siellä mä voisin olla ulkona ja Leijona ja pikku mäntä. Siellä vois olla hiiriäki. Mut ei varmaa katkiksii.

Mun on pitäny sanoo monta kertaa emännälle et mua saa rapsuttaa ja voin tulla sylii ja semmosta. Se ei aina heti tajuu. Ja Leijona on ollu vähä rasittava ku se yrittää kisata mun kaa enkä mä aina jaksais ku vois nukkuukki.

Emäntä sano et nyt pitäis sanoo Hyvää yrittäjäpäivää kaikille yrittäjille ni mä sanon nii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti