maanantai 12. elokuuta 2013

Yhteistuumin

Annan tänään kämppikseni kirjoittaa yhdessä minun kanssani tämän blogikirjoituksen. Olemme nimittäin yhteistuumin muun muassa vaanineet saaliita. Ja ihan pikkuisen myös telmineet.

Nii paitsi et mä oon ne saaliit sit syöny ku ne on tullu katosta alas.

Minä en ihan mitä tahansa halua syödä, koska ne voivat olla pahanmakuisia. Emäntä kertoi kerran nielaisseensa vahingossa kärpäsen, kun semmoinen lensi suuhun, ja oli kuulemma pahaa.

Oommä syöny kärpäsiäki. Jos ei saa herkkuja voi syörä saaliita.

Niin tai sinä syöt kyllä emännän hiuksia.

Emmä syö. Mä pesen vaa.

Me käytiin tänään vuorotellen emännän hellittävinä, kun se tuli kotiin. Se oli taas päivän töissä. Minä olin tietysti ensimmäinen, mutta kämppikseni valtasi emännän sylin sitten. Ja muka pesi emännän hiuksia, vaikka emäntä oli just aamulla ne pessyt.

Mut voi silti! Mä en kyl tykkää et mäntä on töissä. Pikku mäntä kyl hoitaa mua. Vähä liikaaki. Nyt nukuttaa. Mä meen.

Kämppikseni nukkuu enemmän kuin minä. Luulen, että se johtuu siitä, että se on minua vanhempi. Minä en ehkä aio nukkua niin paljoa, kun olen vanha. Paitsi jos on tylsää, eikä vaikka enää ole saaliita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti