keskiviikko 28. elokuuta 2013

Paino

Meille tuli tänä iltana kummallinen esine. Se on tosi iso ja siitä tulee ääntä. Minä tarkastelin sitä vähän ja yritin tassuillani kurottaa noita valkoisia, mutta sitten pikkuemäntä rupesi painelemaan niitä mustia ja minä lähdin pois.

Se esine on soitin. Ja vaikka siinä lukee Fazer, se ei kuulemma ole suklaata niin kuin fazerit yleensä. Sitä sanotaan painoksi, koska se on niin painava. Tai ainakin melkein. Ainakin se ihminen, joka sen meille toi, sanoi, että se on painavampi kuin muut samankokoiset yleensä. Uskon, että siksi sen nimi on Paino.

Kämppikseni tykästyi siihen enemmän, mutta se ei yrittänyt soittaa sitä. Minä luulen, ettei kämppikseni ole läheskään yhtä musikaalinen kissa kuin minä. Minähän olen soittanut aiemminkin, ainakin niitä marakatteja. Kämppis vaan räppää ja mouruaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti