sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Ostaisitko käytetyn auton tältä kissalta?

Mä kuulin joskus et on joku tommone mainos tai jotai, mis on semmone kysymys et ostaisko auton tolta tyypiltä. Mä halusin sitä lainata ja vähä muokata mut empaljoo. Kummä katon tos aika tiiviisti kameraan et varmaa hypnotisoin jonku. Paitsi et ei mulloo autoo.

Pikku männällä on kyl auto. Ku se onny pois nii voisinkoha mä myyrä sen? Se on punane. Emmä taira kuitenkaa jaksaa. Toi kysymys on oikeesti vissii sellane retostelu kysymys ettei se kissojen oikeesti myy autoja. 

Mä en tykkää olla autossa vaik kyl mä tykkään olla siinä kopassa mut sillo ku se on täällä sisällä. Mä oon muute viimeaikoina yrittäny mennä ovesta ulos melkee aina ku joku on tullu tai menny. Ja ihmiset on kiusannu mua ku on käyny pakastimella enkä aina saa katkiksii. Aina voi yrittää kuitenki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti