lauantai 13. heinäkuuta 2013

Oppia ikä kaikki

Mä oon oppinu Leionalta monta juttuu ja se multa. Esim mä oon ruvennu kehrää ja menee isännän mahan päälle aika vasta ja sit mä oon kans enemmän huomiosta kipee nykyseltään. Leijona on taas oppinu multa et voi maukuu ovella ja jonku perään ja sit joskus se voi mennä ovelle jos joku tulee mut ennen se ei tehny nii.

Isäntä ja emäntä ja pikku mäntä tuli ja sit ne taas meni vähäks aikaa. Ne kyl sano et ne tulee takas illalla ja ne tuliki mut ei ne silti hommannu meille hoitajaa siks aikaa. Mun mielestä ois pitäny. Ja Leiona tais tänää itkee niitte hoitajien perään. Mä meinasin lähtee niitten mukaa mut en sit kuitenkaa.

Nyt on vielä kesä mut meil ei oo parvekkeella mitää kivoja öttiäisiä vaa pelkkii semmosii kirvaisii. Emäntä ei tykkää niistä. Mä oon löytäny yhen laatikon mitä mä käyn aina jyrsimässä jos noi ei anna katkiksii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti