torstai 27. kesäkuuta 2013

Mitä täällä tapahtuu?

Suoraan kysymykseen kissamaisen suora vastaus: ei mitään! Olen ollut pimennossa, kun meidän nettiyhteys ei toiminut, enkä päässyt tänne päivittelemään. Tassu/naamakirjaan pääsin emännän puhelimella, mutta en saanut laitettua kuvaakaan. Taidan olla jo vähän riippukissa.

Heh, keksin uuden sanan. Se tarkoittaa sitä, että olen kissa ja oppinut tarvitsemaan jotain, tässä tapauksessa yhteyttä, tarkemmin nettiyhteyttä. En oikein ymmärrä noita piuhoja ja langattomuuksia, mutta sen ymmärrän, jos jokin ei toimi. Onneksi yhteyteni emännän kanssa toimii aika hyvin. Ja pikkuemännänkin kanssa melko hyvin.

Tosin pikkuemäntä alkaa olla jo aika lähentyvä, enimmäkseen kämppikselleni, mutta myös minulle. Se puhuu hassun kujertavaa puhetta ja antaa käden nuuskittavaksi. Eilen se konttasi katsomaan, kun minä juttelin isännälle, niin ja sen jälkeen kulki minun perässäni. Ja jos pikkuemäntä huutaa, minä menen heti katsomaan. Koska silloin yleensä tapahtuu jotain!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti