maanantai 17. kesäkuuta 2013

Kun parveke on kiinni

Emäntä oli jättänyt minulle makuualustan tuolin päälle.
Minua turhauttaa ne päivät, kun on viileää, eikä emäntä anna pitää parvekkeen ovea auki. Silloin minulla riittää energiaa. Minun pitää keksiä tekemistä, kuten esimerkiksi kerjätä kinkkua, puskea emäntää ja isäntää niin kauan, että rapsuttavat minua ja paljon tai sitten mennä makoilemaan sopiviin paikkoihin, joista ihmiset kulkevat ohi.

Sitten kun joku menee ohi, esitän ensin ihan nukkuvaa ja sitten salamannopeasti yritän nappaista tassuni kynnellä kiinni paidasta tai housusta, jotta ihminen tajuaisi jäädä minua rapsuttamaan.

Joskus vetäisen vielä ässän turkkini uumenista ja alan raapia olohuoneen kaapin ovea. Siinä silmänräpäyksessä saan emäntään liikettä ja voin jopa alkaa piilosille. Välillä on hauskaa mennä kulman taakse ja vaania sieltä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti