maanantai 20. toukokuuta 2013

Nimenmuutos

Minun elämässä on tapahtunut monta nimenmuutosta. Ei tosin kaikki minulle itselleni, vaan minun lähipiirissä. Tosin on minunkin nimi muuttunut. Kun tulin asumaan isännän luo, minulla oli toinen nimi. Isäntä antoi minulle uuden nimen, joka on hieno ja varsin minua kuvaava. Se on samanlainen kuin yhden kuuluisan lätkäpelaajan salanimi. Kun aloitin bloggaamisen, otin itselleni taiteilijanimen. Emäntä kyllä kutsui minua jo ennen bloggaamistani välillä Leijonaksi.

Pikkuemännänkin nimi on muuttunut. Sanoin sitä ennen vauvaksi. Ja on sen oikea nimikin muuttunut, kun ennen viime kesän juhlia sitä kutsuttiin eri nimellä kuin sen jälkeen. Tosin emäntä kutsuu sitä myös ihan hassuilla nimillä. Emännänkin sukunimi on muuttunut. Isäntä taitaa olla ainoa tässä huushollissa, joka ei ole nimeään vaihtanut, koska kämppiksellänikin on taiteilijanimi tätä blogia varten. Tai se kyllä ajattelee, että se nimi on sen räppiuraa varten.

Minä en aio enää nimeäni vaihtaa. Tosin luulen, että pikkuemäntä ei ehkä ihan heti osaa sanoa aivan oikein minun nimeäni. Ehkä tottelen hänen versiotaan, ehkä en. Saa nähdä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti