tiistai 14. toukokuuta 2013

Iso veli

Mä oon kuulu et telkkarissa on semmone ohjelma jossa iso veli valvoo. On semmone kirjaki vissii. Mä oon oikeestaa iso veli ku on toi Leijona ja sit pikku emäntäki on. Vaik ei se ookkaa kissa oikeesti.

Meil oli yks ihmine vieraana ja se kuuli ku mä mourusin ja se melkee luuli et se oli pikku emäntä. Mut mä se olin. Oon mouruillu viime aikoina ja juossukki paljon. Isäntä aatteli et se on tää kevät mut mä voin kertoo et mä alotin kunto kuurin. Etten ois enää nii iso, pelkkä veli vaan.

Me ollaan Leijonan kans vähä painittukki. Ja yks päivä Leijona vaani isäntää eikä huomannu et mä olin tuolilla sen ylä puolella ja sit mä vähä läppäsin sitä. Hah, se oli yllätetty! Eiks isot veljet tee semmosta yleensä?

Nyt mä pääsen melkeen aina partsille vaik on musta kiva olla ihan vaan työ huoneessaki. Ja meillä on uus kissa vessa.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti