perjantai 26. huhtikuuta 2013

Tunnustus

Tunnustan täten saaneeni tunnustuksen.
En kyllä oikein ole perillä näistä kaikista blogimaailman kiemuroista, mutta ehkä tässä vuodenkin jälkeen oppii vielä uutta. Eräs lukijani on omassa blogissaan antanut minulle tunnustuksen. Ensin luulin, että se tarkoittaa jotain noita sanoja, mitä emäntä aina tämmöisen kirjoituksen loppuun liittää, mutta sitten sainkin kuulla, että se tarkoittaakin sitä, että minun pitää vastata kysymyksiin ja laittaa tunnustus joillekin, kenen blogia seuraan.

Tämä on aika vaikeaa, mutta ehkä emäntä auttaa. Edelliseen kirjoitukseen lisäyksenä voin kertoa, että sovimme asiat emännän kanssa, ja teimme diilin ainakin seuraavaksi vuodeksi. Sihteerihaku siis peruttu!

Tässä tunnustuksessa minun täytyy kertoa kahdeksan asiaa itsestäni. Heh, tämä onkin hauskaa ja helppoa.

1. Vaikka nimimerkkini on Leijona, olen kissa.
2. Rakastan kinkkua.
3. Janoan rapsutuksia.
4. Tykkään makoilla ja keksiä uusia makoilupaikkoja.
5. Minulla on kämppis.
6. Olen tullut isännän luokse melkein seitsemän vuotta sitten Hesyltä.
7. Haluaisin tyttöystäväkissan.
8. Salainen paheeni on raapia kaapin ovia.

Olisittekos osanneet arvata?! Minun täytyy kyllä vielä miettiä, kenelle uskallan pallon vierittää. Sitä saattaa paljastua muista asioita, mitä ei ole aiemmin tiennytkään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti