perjantai 1. helmikuuta 2013

Kuukauden Lukijakissa: Helmikuu

Hei Helmikuun Kuukauden Lukijakissa, nyt saat kertoa meille, kuka oikein olet?
Hello! Olen melkein 4 vuotias pihakissa nimelta Nalle. On minulla muitakin nimia, mutta voin kertoa niista ja tarinaani toisella kertaa. Minulla on harmaa turkki ja kullankeltaiset silmat.

Jännittävää. Missä asut?
Asun Floridan kaakkoisrannikolla Casa Verde-talon ymparistossa. Olen asunut muissakin taloissa, mutta en oikein tykannyt, niin itsepintaisena ja paattavaisena kissana paasin sitten takaisin oman kotiin.

Ahaa, no sen vuoksi en näekään vastauksissasi ääkkösiä, kun siellä päin ei taideta niitä käyttää. Onko sinulla perhettä?
Minulla on 2 siskoa, isanta ja emanta.

Blogini lukijat palavat varmasti halusta tietää sinun lempiruokasi?
Lempiruokani on marinoidut katkaravut ja ohuesti siivutettu kalkkuna. Tykkaan myos maidosta ja kermasta.

Onko totta, saako katkarapuja marinoituinakin?! Minäkin olen muuten maistanut maitoa ja kermaa, varsinkin vaahtona. Mitä teet mieluiten?
Lempipuuhia minulla on lukemattomia. Ulkona ollessani metsastan mielellani, minulla on tarkat silmat; minua sanotaan myos nopeaksi, niin saan saaliita kiinni helposti. Eksoottisin saaliini on kuubalainen lisko, joka on pituudeltaan melkein minun mittainen!

Hui! Se oli varmasti vähän eri kuin täkäläiset hiiret!

Lekottelu parvekkeella ja carambola-puussa kiipeily on myos mukavaa. Minua kehutaan myos erinomaiseksi talonvahdiksi. Sisalla ollessani tarkkailen myos kaikkea ymparillani olevaa ja tapahtuvaa. Tiedan, missa tavaroiden kuuluu olla ja epailen kummallisia aania.

En yleensa vieta oita sisalla, koska meilla on autotalli, mihin meilla on oma sisaankaynti ja paljon nukkumapaikkoja. Viime yona paatin jaada sisalle nukkumaan ja keksin, etta isantavaen viereen mahtuu ihan hyvin, kun menee siihen reunalle ensin pitkakseen ja sitten pikkuhiljaa tekee lisaa tilaa. Olin siina koko yon ja emanta sanoi, etta olen niin kiltti ja ihana kissa, etta saan tulla viereen koska tahansa nukkumaan ja kehraamaan.
Voi, kun minunkin emäntä sanoisi niin! Mitä luulet, onko meillä jotain yhteistä?  
Luulen, etta minulla ja sinulla on paljon yhteista. Olemme molemmat hyvannakoisia ja alykkaita.
Totta!
Minun ongelmani on, etta emantasi (minun emantani siskontytar) on paljon parempi tulkitsemaan ajatuksiasi. Minun on kai alettava kouluttaa omaa emantaani, ehka se joskus oppii.
Eiköhän. Se vaatii vaan paljon kärsivällisyyttä!
Ajattelen sinua Leijona ja muita sukulaiskissoja tosi usein. Olisi kiva nahda useammin, mutta viestit ja kuvat kylla auttaa ikavaan ja etta mieli pysyy hyvana. Aion nyt ottaa nokoset ja nahda ihania unia. Buenos tardes!

En tiedä, mitä se tarkoittaa, mutta Buenos tardes sinnekin puhelias Nalle-kissa!

2 kommenttia: