keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Kuukauden Lukijakissa: Tammikuu

Sinä saat kunnian olla blogini ihkaensimmäinen Kuukauden Lukijakissa. Kuka olet? 
Pave. Minua kutsutaan myös nimillä Pavetsu, Pave Maijanen ja Hullu katti Huittisista. Viimeistä en ymmärrä ollenkaan, en todellakaan ole kotoisin mistään Huittisissa.

Heh, muistan sen Yamma yamma-laulun, ja tiedän sen Huittis-paikan, olemme ajaneet ohi Poriin mennessämme, mutta missä asut? 
Valtimolla, Pohjois-Karjalassa. Minulla on oma talo.

Oho, minäkin haluaisin oman talon! Asutko siellä ihan yksin vai jonkun kanssa? 
Emännän, isännän ja kahden kämppiksen kanssa. Minä olen tuossa kuvassa isoin eli oikeanpuolimmainen.

Kiva kolmikko ja hyvä kuva! Mutta sitten taas kysymyksiin. Näin heti kättelyssä tai siis tassuttelussa, kun kerta kissoja ollaan, tärkein kysymys: Mikä on lempiruokaasi? 
Olen kaikkiruokainen, kaikki on hyvää. Eniten ehkä kuitenkin odotan sitä hetkeä päivästä, kun emäntä tulee kotiin ja antaa meille makkarat. Se on hyvää!

Makkara kelpaa myös minulle, mutta mielummin kinkku. Entä mitä teet mieluiten? 
Kyttään yleensä jääkaapilla, jos sieltä tipahtaisi jotain minulle. Seurailen kahden kämppiksen leikkejä ja joskus lähden niihin mukaan, mutta yleensä en jaksa. Nukkuminen on parasta! Ulkomaailma kiinnostaa minua kovasti ja vilahdankin heti pihalle, jos vain tilaisuus koittaa. Tätä tapahtuu ihan liian harvoin ja silloinkin ilo loppuu lyhyeen, kun isäntä tai emäntä nappaa minut kiinni ja vie takaisin sisälle.

Kuulostaa oikein mukavalle kissanelämälle! Nukkuminen on todellakin parasta, heti kinkun jälkeen. Nyt yksi paha kysymys: Mikä on mottosi?
Miksi tehdä itse jotain, kun toiset tekevät sinun puolestasi?

Se on hyvä! Voisin lainata sitä. Ja sitten viimeiseen kysymykseen, jossa punnitaan kissan lukutaito eli mitä yhteistä on sinulla ja minulla? 
Jos kaapin ovi on auki, niin olen aika nopeasti siellä.

Hehee, kuulostaa tutulta. Kiitos Pave ja terveisiä kotiisi sekä naapurustoosi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti