maanantai 14. tammikuuta 2013

Huus tö boss?

Leijona laiskottelee nii mä saan kirjottaa. Hehee, keksimpäs huippu otsikon! Mä oon ollu viime aikoina joskus pomo tai siis aika usein. 

Mut tos kuvas mä katon taas luonto ohjelmaa. Tai ei se ollu oikee luonto ohjelma ku se oli piirretty, mut oli se kuitenki jostai meren eläimistä niin oli se melkee luonto ohjelma. Joskus mä oon kattonu pitkäänki sellasta laajaa luonto ohjelmaa.

Ja sit mä oon ajanu Leijonan pois sen tuolilta ku mä oon halunnu mennä siihe. Isäntä on kyllä komentanu ja oommä joskus totellu, mut kyl se oikeesti on munki tuoli.

Mä oon menny sellaseen laatikkoon, jossa oli vauvan vaatteita joita se ei enää käytä. Siel oli kiva makoilla mut emäntä vähä suuttu.

Me ollaan kyl Leijonan kans välillä vähä juostu, yleensä yöllä ku isäntä on hereillä. Ja emäntä on ottanu jotain pakastimesta, mut ei antanu katkiksii vaa se oli jotai pullaa.

Eile mä nappasin yhen rätin ja isäntä luuli, et mä rupeen siivoo, mut emmä viittiny. Semmosta tänne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti