maanantai 31. joulukuuta 2012

Riks, raks, sih ja poks

Vauva sai tämän peiton joululahjaksi, mutta minä lainaan sitä vähän, koska nuo kuviot on vähän kuin raketteja.
Tänään on se päivä, kun taivaalla räjähtelee, metallintapaista sulatetaan ja heitetään ämpäriin sekä kuohupullot poksahtelevat. Ei siis kansallinen riisimuropäivä, kuten otsikosta voisi kuvitella.

Minä kyllä ihmettelen, että miksi pitää säikytellä koiria. Ei me kissat niin noista pamauksista olla moksiskaan, ainakaan minä tai kämppikseni, mutta tiedän, että monen koiran elämää ne pelottavat. Ihmettelen myös sitä, että eikö se hevosenkenkä itsessään ole tarpeeksi hyvä ennustus tulevalle vuodelle? Miksi se pitää sulattaa muodottomaksi möykyksi? Ja kuohupulloista mietin, että saisikohan niihin myös kinkunmakua? Tai katkarapua? Kissoille oma hittituote!

Tänään on vuoden viimeinen päivä, ja sen kunniaksi moni miettii, mitä tulikaan tänä vuonna tehtyä. Minä olen perustanut blogin ja tullut isoveljeksi, jos niin voidaan sanoa. Se on yhdelle vuodelle aika paljon.

Ja sitten moni lupailee kaikenlaista seuraavalle vuodelle. Minä lupaan, että lupaan vasta huomenna!

Hyvää vuoden viimeistä päivää ja kehräävää uuden vuoden juhlintaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti