lauantai 1. joulukuuta 2012

1. luukku: Joulukalenteri

Jippii, jee, tämä on joulukalenterini ihka ensimmäinen luukku! Minua jännitti ihan hirmuisesti tänä aamuna, kun tiesin, että tänään se aukeaa!

Meillä on kaksi muutakin joulukalenteria. Toinen on emännän ja vauvan, ja siinä on kuvia. Se on tämmöinen. Emännällä on aina tämmöinen, ja minä tiedän, mikä kuva sieltä huomenna tulee. Mutta en kerro teille!
 Toinen on isännän ja vauvan, ja siellä on yllätyksiä. Joskus sen päälläkin voi olla yllätyksiä! Hehee.
Minusta on vähän epäreilua, että kaikki on vähän vauvankin. Mutta täytyy sanoa, että on aika hienoa, että minulla on oma joulukalenteri!!! Kämppikselläni ei taida olla yhtään. Ehkä minun täytyy tehdä sille joululahjaksi semmoinen. Mutta se menisi kyllä sitten vähän väärinpäin.

Joulukalenteri on semmoinen asia, että siinä on joka joulukuinen aamu ennen joulupukin tuloa jotain uutta. Minä en tykkää suklaasta, joten tässä ei ole suklaata. Joulukalenterin takia jaksaa nousta, vaikka aurinko ei nousekaan. Mutta ei meillä ole pimeää, koska meillä on jouluvaloja.

Mukavaa joulukalenterin avaamispäivää teille kaikille lukijoilleni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti