perjantai 23. marraskuuta 2012

Kaksoisolento

Mä keksin, et emäntä voi ottaa kuvan meirän jää kaappi mangeetista. Vaikee sana. Siinä oon mä. Ainaki melkeen. Ton häntä ei vaa oo tarpeeks kippura. Ja emmä kyl asu tommosessa talossa, enkä oo semmosta nähny. Mut melkeen.

Yks ihminen toi ton meille. Sillä on omassa kotona kaks kissaa ja se on käyny meillä monta kertaa. Se rapsuttaa mua ja on joskus harjannukki.

Onkohan toi Ruma ton kissan nimi? Vai toi San Piero? Aika jännä, et jossain on saman näkönen kissa ku mä. Leijona on iha erinäköne ku mä. Mä en oo jaksanu räpätä viime aikoina. Mut mä oon kehränny ja menny isännän päälle makaamaan. Emäntä ihmetteli, ku emmä oo enne semmosta. Mut mä oon nähny, ku Leijona tekee nii.

Leijona anto mun kirjottaa, ku sillä on nyt nii kiire sen joulu kalenterin kans.

2 kommenttia:

  1. Heippa vaan Pepai-Kola!
    Sulla on paljon saman varisia kavereita ulkomailla,ollaan nahty tosi monta eika yhtaan leijonan varista.
    Ole ylpea itsestasi,olet tosi suosittu.
    Ala kerro tata leijonalle ettei han vain suutu eika anna sinun enaa kirjoittaa.
    t.hoitopariskuntasi

    VastaaPoista
  2. Hei Pepsi-Kola!
    Terveiset sulle taalta lampimasta.piti alkaa vastaamaan sulle kun nahdaan sinun kaksoisolentoja taalla joka paiva eika yhtaan leijon varista.
    Olet tosi suosittu,ole ylpea.
    Ala kerro leijonalle ettei han suutu eika sitten anna sinun kirjoittaa.
    t.hoitopariskuntasi

    VastaaPoista