keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Uutuusjuttuja

Minä en ole ainakaan muutosvastarintainen, enkä pelkää uutta. En myöskään osoita mieltäni, kun jotain asunnossa muuttuu, kuten olen kuullut monen muun lajitoverini tekevän. Minä tykkään uusista jutuista ja innostun kaikesta uudesta!

Uusi tyyny vanhassa tuolissa
Tänään meille tuli uusi tyyny. Minä huomasin sen heti! Nuuskin sitä ensin vähän ja sitten hyppäsinkin sen päälle makoilemaan. Haluan heti kaikkeen hieman hajuani ja karvojani. Aika usein on käynyt niin, että unohdan jonkin asian tai tavaran, mutta kun sen paikkaa vaihdetaan, muistankin sen taas. Näin kävi muunmuassa tuon kuvassa olevan tuolin suhteen.

Tuoli oli pitkään olohuoneessa oikeastaan vain koristeena. Sen jälkeen se muutti reilu vuosi sitten makuuhuoneeseen, josta niin minä kuin kämppikseni löysimme sen ja kisasimmekin siitä, kumpi tuolissa saa makoilla. Sitten tuoli unohtuikin muiden paikkojen viedessä voiton. Kun vauvan sänky tuli makuuhuoneeseen, siirrettiin tuoli takaisin olohuoneeseen. Siitä tuli sen jälkeen joksikin aikaa ehdoton lempipaikkani, josta tosin kämppikseni minut välillä raa'asti ajoi pois. Tai siis oikeasti minä suostuin luopumaan jalomielisesti paikastani todellisen tarpeen tieltä.

Nyt on kulunut jokin aika, että olen etsiytynyt muualle mielummin makoilemaan, mutta uusi tyyny teki tuolista taas lempipaikan. Ainakin siksi aikaa, että vauva on hiljaa, jos ollaan samassa huoneessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti